Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 21. juni 2009

Slik var det i hagen når vi kom heim



Her er bilder frå hagen idag. Det var ikkje berre blomebeda som blømder. Plena var også eit syn. No er jo tusenfryd i plena eit ugras for å rekne, men eg tykjer no dei gjer seg,











Det blømer utover steinrøysa som eit slør.














Er svært spent på korleis denne takløken blir når den står i full bløming.


















Dette er ein av dei siste planten eg har igjen av akleiefrø som eg kjøpte i England for nokre år sida.












































Akeleier har eg i mange varianter og dei blømer til svært ulike tider.







1 kommentar:

  1. Så flotte bilde, både av hagen og frå ferien... Eg skulle gjerne hatt litt av varmen frå Kreta.

    SvarSlett