Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 30. april 2010

Tøfler og tubesokker

Det er atter helg og vi har fått besøk av vår eldste datter og hennes yngste sønn. Gjett om vi skal kose oss. Denne uken har det blitt lite gjordt på syrommet. Det har mest blitt litt strikketøy inn i mellom.
Min aldrende herlige svigermor har også et matriallager. Bl.a. har hun en del garn. Jeg fikk noe og her har jeg strikket et par tøfler og tovet dem. Hun skal få de som en liten ekstra gave fra meg.
Det femte barnebarnet er på vei. De små plaggene kan jo lages av restegarn, her et par tubesokker.
 
Sikelpungene har nå fått glidelås og ferdige. Et barnebarn har oppdaget hva mormor har på bloggen sin og bedt tynt om den rosa. Slikt smelter et mormorhjerte.

Ønsker dere alle en riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine tøfler og sokker.Nydelige Sirkelpunger med nydelige farger.Kos deg masse med besøke og ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Her var det mykje fint, og heldige dei som får det! Ha ei fin helg, og kos dåke masse :)

    SvarSlett
  3. Så herlig å gi bort littgarn og få tilbake slike flotte tøfler!!
    Koselig tubesokker til baby som kommer, praktisk med slike for de varer lengre og ikke så avhengig av fotens størrelse.
    Lekre punger!!
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Mange flotte ting her.Spennande med enda eit barnebarn på vei.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager.

    Ha en fin mandagskveld.

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar i bloggen min! Så fine punger du har sydd, slike vil jeg også lage...

    SvarSlett
  7. Eg var så heldig å få den fremste sirkelpungen! Passer ypperlig til tengene mine! Den fikk fine kommentarer på klubben på onsdag :-)

    SvarSlett