Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 2. februar 2010

Ny veske til dukkeklær

Et av mine barnebarn (eneste jenta foreløpig) har ønsket seg dukkeklær, og jeg er godt igang, som dere sikkert har sett. Men hun må jo ha en veske til å ha klærne i. Hun har tidligere fått et rosa stykke til å sy litt på, og det tok jeg som bakstykke på vesken. Gleder meg til å fylle den med små plagg. Hun har fire nakne dukker, så det er ikke noen liten jobb. Først blir det noen enkle raske plagg å strikke så dukkene ikke fryser i vinter.
Her ser dere bakstykke, som hun har sydd på dekorsømmer selv.



Ellers må jeg bare fortelle dere at DS-veskene passet perfekt og barnebarna var henrykt over gaven. Jeg var kanskje den lykkligste. Tenk å få gi bort gaver som kan glede sine barnebarn så mye.

Ønsker dere alle en kreativ uke!

5 kommentarer:

  1. Så flott, både veska og bakstykket. Det blir kjekt for ho å få noko ho har vore med å laga. Det blir om mogeleg meir hennar veske;o)

    Og DS-veskene visste eg ville bli suksess!!!

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig att hun har vært med å lage selv.Må tidlig krøkes.KJEMPE NYDELIG VESKE.Der blir det plass til mye fine dukke klær.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Så utrolig sjarmerende at du har tatt med et stykke som ho har sydd på sjøl, eg vart aldeles sentimental :-D Guttane bærer rundt på veskene sine og er svært så fornøyde! Fikk spørsmål fra ei mor om du laga på bestilling, og ville i så tilfelle gjerne vite pris :-D

    SvarSlett
  4. Du kan hilse at bestilling tar jeg.... Pris pr.stk. kr. 150,- + evt. porto

    SvarSlett
  5. Så artig at du tok med hennes sydde del på baksida! skikkelig artig å ha når hun blir større;)
    Kjempefin var den!

    ha ei god uke og klem;)

    SvarSlett