Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 28. november 2014

Før ventetida

Juleforberedelser 

er alltid moro,
og eg koser meg så godt eg kan.

Sist lørdag følte eg for å ta fram nokre stoff og lage nokre hjerter


Strikking av Hilfa sine julesokker gjev fin førjulsstemning


Julesylte og leverpostei er komen i boksane sine i frysaren
Her to former med leverpostei
No gleder eg meg til å pynte til helga
Advent er den store ventetida og den nyt eg.
Ha gode dager!

3 kommentarer:

  1. Så mykje fint du lagar. Likte veldig godt hjerta som du har laga. Ha ei fin adventstid :)

    SvarSlett
  2. Flotte hjerter :-)
    Åshild

    SvarSlett
  3. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett