Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 28. februar 2013

Framleis godt å ha....

No har vi hatt mange fine dager, og trimturane har vore mange. Det er så herlig å komme seg ut. Kike etter vårtegn, sjølv om det ikkje er så mange å sjå.
I dag tidleg pøsregna det. Så skein sola i stund. I kveld har det snødd så alt er kvitt igjen.
Godt at vottane til min kjære er ferdig. Ja dei er allereie tatt i bruk.
Mønsteret har eg kjøpt hos www.joridweb.com
og heiter Knut
Eg valgte å strikk dei i Finull.
  


Så var det nokon som ville ha seg pulsvarmere i grått.
Dei er strikka i Viking Raggen.
Mjuke og deilige men tåler ein støyt.
 Takker for mange hyggelege kommentarer
og ønsker nye følgere velkommen.
Ha riktig gode dager!

8 kommentarer:

  1. Oj, så flotte strikka votter - og for et nydelig mønster. Har aldri sett dèt mønstret før.
    Flotte pulsvarmere også:)

    SvarSlett
  2. Knall fine vottar. Goé fredag til deg.

    SvarSlett
  3. Hei;) Nydelige votter;)
    Jeg er i vottestrikkemodus og dette mønsteret var nytt for meg.
    Herlige pulsvarmere også;)

    Nattaklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Det var eit nydeleg mønster. Og så fint det var i grått. Flotte puls og. God helg.

    SvarSlett
  5. Din kjære vil holde seg god og varm på hendene med de nye flotte vottene, det kommer nok til å bli flere kalde dager fremover.
    Nydelige pulsvanter.

    Riktig god helg:)

    SvarSlett
  6. Sådana mästerverk du har stickat alldeles för fina att använda!!!!!!! ;)
    Önskar dej en härlig söndag!
    Klem från Finland

    SvarSlett
  7. Fine vottar. Flotte pulsvarmarar og. Held på meg nokre vottar frå jorid linvik eg og.

    SvarSlett