Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 4. mars 2013

Tovede påskeegg

På lørdag hadde prinsessa og eg sydag med tema Påske.
Kva vi sydde er ein stor hemlighet. Den kjem vi tilbake til seinare. 
Ho er berre sju år, men ein kløpper med symaskina.

Vi avslutta dagen med å lage desse påskeeggene.
 Stort enklere kan det ikkje bli å lage tovede påskeegg.
Oppskrifta fann eg her
Ute er det framleis kaldt og surt, men her og der kan eg sjå nokre små vårtegn. 
På blomsterbutikken min har dei flotte Primula i mange farger.
Eg måtte jo berre ha med meg nokre heim. Fargane gle meg med all si prakt.
Snart blir det like fine blomster ute i bedene.
Enn så lenge er det berre å gle seg over kjøpeblomster.
Ha gode dager!

9 kommentarer:

  1. Ja, viktig med farger og tegn at våren nærmer seg! Flotte påskeegg sammen med steinene!

    SvarSlett
  2. Her var det skikkelig påskestemning! Og jammen er det ikke lenge igjen heller?

    SvarSlett
  3. Fargerike og flotte egg du har laga saman med prinsessa di:). Herleg med desse friske vårfargane. Jillt med Primula no, me treng fargane. goé veke til deg. klem

    SvarSlett
  4. Fine egg dåke laga:) Takk for link.
    Eg likar godt primula, men innandørs får eg dei ikkje til. Får vente på våren og nyte dei i hagen:)

    SvarSlett
  5. Så fine egg de har laga, og så koseleg du har pynta til påske :)

    SvarSlett
  6. Så flott - energisk du er! Når ikkje våren kjem så er det berre å hente han:)

    SvarSlett
  7. Så nydelig du har pyntet med primula og prinsessens flotte tovede påskeegg!
    Fikk skikkelig vårfornemmelse av de fine bildene:)

    SvarSlett
  8. Så fine påskeegg dere har laget, og så ble det jo ekstra vakkert i påskesekorasjonen.
    Fikk vårstemning og det trenger jeg, for utenfor vinduet hos meg stormer det.
    Ha ei god helg:-)

    SvarSlett
  9. Kjenner sola varmer med dem fine påske-egga og den nydelige primulaen din!!! Og joda sola skin her men vi har fremdeles minusgrader på natta. -17 i dag tidlig men nå er sola begynt å varme litt så snart blir det vår her og!

    SvarSlett