Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 15. mars 2013

Korger til ting og tang

Ønsket var to korger til å holde orden på ting og tang på badet.
Fargevalget var heilt opp til meg.
Dei lyse fargane lokka og det er vel naturleg no når vi går mot lysare tider.
Denne modellen har eg ikkje sydd før og det er alltid kjekt å prøve noko nytt.
Når ein først har no skjært ei remse av kvart stoff, så syr eg gjerne til så mange det er stoff til.
Det vart tre korger og endå har eg litt rester. Med litt supplering skal det nok bli fleire.
No er dei to, som var bestilt, sendt i posten. Venter spent på tilbakemelding.
 Den tredje skal eg gje bort i helga.
.
Det lysner litt kvar dag og enkelte vårtegn var begynt å vise seg her tidligare,
men no er det snø og kuldegrader igjen.
Berre vent, snart er det over....trur eg....

Takk for besøket og velkommen tilbake!

GOD HELG






6 kommentarer:

  1. Du, det var tre käcka små korgar med handtag på som Du sytt i ljusa fina färger, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det var lekre kurver i vårlige stoffer.

    Riktig god helg til deg og dine:)

    Klem.

    SvarSlett
  3. Så lurt med slike korger. De kan jo brukes til alt mulig og jeg ser for meg at de vil passe veldig fint både på kjøkkenbenken og på badet :)
    Flotte, delikate farger du har brukt.

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Koselige kurver til mye!Fine farger.

    SvarSlett
  5. Her lyser det vår..... og vi må prøve på vårstemning innomhus, ute er det lite som minner om enno...

    SvarSlett
  6. Nydelige kurver med delikate farger.
    Ønsker deg ei fin påske.
    Klem Sissel

    SvarSlett