Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 22. mars 2013

Fargerike vårfulger

Damene i Sjeive Sting har atter hatt ei god stund ilag.
Sist lærte Eli (utan blogg) oss å lage vi desse fuglane.
 Dei var så sjarmerande at eg måtte lage fleire 
så dei hadde selskap i kvarandre.
Dei kneiser stolt :)
 Har valgt å gje dei rikt med fargar
 

 Kvar dei skal få sin plass blandt påskepynten, er ikkje sikkert,
  men foreløpig så fekk dei kose seg ilag i påskekorga. 
Her er det eggeskal som barn og barnebarn opp gjennom åra har laga til meg.
Nokre er framleis heile, andre er det berre litt igjen av.
Eg samlar på dei likevel:)
 No står påskeferien for tur
og eg vil med dette ønske alle mine besøkande 

God påske!

6 kommentarer:

  1. Så söta fåglar och underbara påskdekorationer!
    Glad Påsk!
    kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Fine fuglar! Dei kjem til å pynte flott opp utover våren med sine friske fargar:)

    Ha ei fin påske!

    SvarSlett
  3. Så søte fugler.De pynta fint i påskedekorasjonen.
    Ønsker deg god påske:)

    SvarSlett
  4. Så herlige fugler! De passet veldig godt til påskekorga di!
    Ha en flott påske:)

    SvarSlett
  5. Skjønne fugler som passer perfekt i påskekurven din:)

    Riktig god påske til deg og dine:)
    Klem.

    SvarSlett
  6. Dei ser då verkelig ut til å trivast i den "gamle" egge-korga..
    Ha ei flott påske..

    SvarSlett