Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 9. mars 2013

Rosetter

 Det er ikkje så mykje eg heklar, sjølv om eg har eit stort teppe liggande 
og det er nok blitt til ein UFO. 
På lageret låg det litt bomullsgarn og på bloggen til Lilla Dør såg eg nokre flotte rosetter som eg også ville prøve meg på. Kari hadde funne oppskrifte her
Dei kan brukarst både til det eine og det andre
som her under blomsterpotter eller berre som dekor
under tekoppen
 Eg falt mest for dei som vart hekla i Bomull Sport Mercerisert frå Gjestal

Når eg først begynner på slikt småarbeid, så blir det snart fleire.
Eg er nok ikkje så andektig som denne engelen, men eg likar ho likevel.
Ho har ein ro og fred over seg som eg prøver å finne så ofte eg kan.

Det har blitt ein del rosetter, veldig lett arbeid å ta til
 Her ser det nokre og andre har fått nye eiere før eg tok bilde.
  Takk for besøket og riktig god helg!


4 kommentarer:

  1. Fine rosettar, og som du seier: til forskjellige "formål"......
    Dei englane er nydelege, har nokon slike, eg òg.....
    God sundag i vente!

    SvarSlett
  2. Så fine og mange du har hekla. Jillt at du likte dei og vart inspirert til å lage dei. Go'e søndag til deg.

    SvarSlett
  3. ååå så søte. Kan jo bruke slike rosetter ril mangt ser jeg.. ;o)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte roser, KariL.

    SvarSlett