Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 23. februar 2013

Blomster i fleire varianter

Symaskina har fått kvile ei stund, men no har vi leika oss igjen.
Mappa som har lagt og venta er ferdig og klar for bruk.
På eit møte i Qiultelaget i vinter hadde vi tema innfelling av motiv i ramme.
Valgte meg eit broderi som mor har brodert.
 Har mange ganger kjøpt desse små yndige orkideene, men dette er første gang eg har fått ein til å komme igjen. Har eg lov å være litt kry ???
 Dei andre større plantane kjeme lett igjen og no blomstrer fleire


Dagen i dag har vore fantastisk.
Har hatt fleire gode turer,
men foretrekker dei isfrie vegane.
Eg er heilt klar for vår.
Is og snø kan berre forlate meg.
God helg!

2 kommentarer:

  1. Det ser ut at du har grønne fingra! Flott orkideer du har. Kjekt du er klar for å byrja sy igjen. Go'e søndag til deg....

    SvarSlett
  2. Så søt mappen ble med din mors fine broderi.
    Det blomstrer så fint hos deg:)
    Er også tilhenger av orkideer, her blomster en hvit småblomstret og mini'en står med knopper.

    SvarSlett