Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 7. februar 2013

Gjenbruk av dongeri

På februar samlinga for Sjeive Sting var tema denne gangen: 
Gjenbruk
og materiale var dongeri buksebein
Solveig med bloggen  Kvardagsgleder var veiviser.
Nederste delen av eit buksebein vart klipt av og vi sydde kjekke korger.
 
 Sette på det vi ville av blonder og pynt.
Desse rosene har lagt lenge i blond/pyntebånd korga mi og no fekk dei sin plass.
 Dette var bare så kjekt at det skal nok bli fleire :))

VM i diverse vintersport er i full gang 
og då er det kjekt å ha laga seg ei korg med VM-arbeid.
Her er mi tillaga med både Drops Lima garn, en del nyste med bomullsgarn og
i dag kom det forsyne meg også ein bunt med Viking Raggen
Så får vi sjå om det blir det eg har tenkt eller om humøret endrer seg ,og då ofte ideane også.

Vår første gullmedalje i Skiskyting er på plass og ein pulsvarmar er ferdig strikka.
Som de ser, så har eg hekla eit par rosetter med bomullsgarn. 
Oppskrifta fann eg via bloggen til Kari på Lilla Dør.

Takker for alle hyggelige kommentarer. 
Set utrolig stor pris på det.
KariLklem:)



4 kommentarer:

  1. Siden jeg bare ser på grå ull og garn for tiden, suger øynene mine til seg de fargeglade blomstene du har pyntet den smarte kurven din med:) Kjempefin ble den!

    Ha en fin og sportslig dag:)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Å, den korga var fin!
    Og so lur idè med dongeribukser....stilig!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Skal si det ble fargerikt buksbein! Har du vattert kurven, eller er det bare dongeri, enkelt eller dobbelt?
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikkje vatert. Kun dongeribukse enkel. Eg sydde dei orange tråklestingene gjennom begge lagene og festa blomstrane likeeins. Då vart kanten stiv og stabil. Kanskje det hadde vore lurt å lage ein stiv laus ekstra botn, dersom ein fyller korga med noko som er lett i vekt. Ellers er nok tjukk dongeri å foretrekke.

      Slett