Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 27. juli 2012

Ipad mappe

Min kjære fylte nylig år og eg kjøpte han ein Ipad.
Ei mappe til å ha den i, vart også ein del av presangen.

Omslaget har eg vevd av Ullteppegarn og deretter tova i vaskemaskina.  
Har også vore ein tur til Oslo. Vi ankom mandag etter markeringa av 22.07. I parken utanfor domkirka var blomehavet frå markeringa dagen før framleis godt synlege. Fleire kom også denne dagen og la ned blomar. 
Inntrykket var veldig sterkt 
Mange gode hesingar og minneord var lagt ned. 
Må vi sleppe å oppleve noko slikt fleire gonger. Mine tankar går til alle dei pårørande som mista nokon av sine, men også til alle andre som vart berørt på den eine eller den andre måten.
La oss aldri gløyme!



1 kommentar:

  1. Vel overstått bursdag til mannen.
    Supere gaver han har fått av deg:)

    22. juli kommer vi ikke til å glemme!

    SvarSlett