Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 7. november 2014

Slumreteppe med hjorter

Slumreteppe


Hjorten har eg i mitt nærmiljø både til nytelse og "plage". 
Eg likar dei ikkje inne i hagen min, men dei er flotte dyr å sjå på.
No har eg lage meg eit slumreteppe med lystige hjorter på.
Det er fora med deilig ullstoff på baksida.


Teppe blei påbegynt på eit krativt kurs med Kari med bloggen Lilla Dør og hjortane er fra hennes modeller, mens utforming av teppe er etter egen hode.









God helg!




4 kommentarer:

  1. Så flott teppe med festlige hjorter!

    SvarSlett
  2. Artige hjorter , tøft teppe!

    SvarSlett
  3. Flott teppe og morsomme hjorter :)
    Takk for hyggelige ord og besøk på bloggen min :)

    SvarSlett