Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 23. november 2014

Korger til ting og tang

Når eg ser nye teknikker på sying av korger, må eg berre prøve. 
Korger er det jo alltid kjekt å ha.

Her er utgangspunktet et kvadrat og enkel å sy.
Framgangmåten fann eg her på Seside Stitches


Har også laga nokre korger for bestemte formål

Sysaker
 Denne og ein tvilling skal holde orden på baderomsutstyr
Bestillingsverk
 Adventskorg
Den siste er ei julekorg, som kan fyllast med julegotteri eller julekaker

Ha gode novemberdager!



5 kommentarer:

  1. Underbara korgar allihopa. Gillar att sy dem också.
    Ha en fin vecka.
    Gudrun

    SvarSlett
  2. Så praktiske og flotte korger. Og så fine med dei forskjellege stoffa :) Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  3. Praktisk og fine korger du har sydd.

    SvarSlett
  4. Her var mange fine korger! Ja, de er både praktiske og kjekke å sy. Ser du har gjort en ny vri med å kutte av "snippen" i sidesømmen inni korga. Det var en smart ide! :-)

    SvarSlett
  5. Å, så produktiv du er:) Nydelige og praktiske kurver.

    SvarSlett