Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 1. juli 2010

Enda en sommerveske

Studenten skal til Frankrike for å gå på sommerskole. Selvsagt fikk jeg lyst å sy en veske til henne. Den er sydd i Marimekko stoff. Vesken er utstyr med to store glidelåslommer for sikkerhets skyld.

Har godt med rester og laget like godt en liten toalettveske, som kanskje kan komme godt med. Passer akkurat ned i bunnen av vesken.
I dag skinner endelig solen og det er rene sommeridyllen. Studenten hadde laget deilig middag, som ble inntatt på terassen. Selvsagt måtte plenen slåes osv. for i morgen kveld kommer regnet tilbake. Det har vi vel ikke fortjent?
Ønsker dere alle god helg og måtte solen skinne på dere alle!

7 kommentarer:

  1. Så lekker den var!! Nydelig stoff!
    Hils studenten god tur, for Frankrike er et favorittland!!
    Her skinner sola og jeg er optimist og satser på ei solhelg;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Rett og slett tøff både veska og mappa!! Heldig er ho som får så flott veske og kan nyte sommaren i Frankrike;o)

    Hels ho god tur!

    Nyt dagane!

    SvarSlett
  3. Stilig veske og toalettmappe. Heldig ho som kan tilbringe sommaren i Frankrike.

    SvarSlett
  4. Flotte vesker:-)
    Ha en fin og kreativ sommer

    SvarSlett
  5. Kjempe tøff veske. Den likte eg.

    SvarSlett
  6. Hei.God tur til Studenten.Vesken rå lekker.Regner med att den faller i smak.Nydelig stoff.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Så stilig veske! Den falt nok i smak! :-)

    SvarSlett