Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 24. mai 2010

Gaven er kommet




Se min gave er kommet. En herlig sminkepung, som jeg vet at jeg kommer til å bruke. Inne i pungen var det to glidelås og en trådsnelle. Det er det alltid bruk for. Tusen takk til Rita.
Pinsen har vi tilbrakt i Bergen. Studenten skulle flytte på ny hybel og vi tok med oss henger på bilen. Litt gotteri på Quiltekroken og en tur på Løvstakken klarte jeg også.
Neste helg er det jentetur og jeg gleder meg allerede.
Ønsker alle en god uke :)

2 kommentarer:

  1. Herlig flott og praktisk gave!

    Jentetur høres herlig ut;) Ha ei fi uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fint at den er kommet vel frem.
    Takk for at du er på besøk i bloggen min, og ville være med i trekning.

    SvarSlett