Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 9. september 2011

Det går mot helg

Dagane går og ukene forsvinner. Merkelig som tida går, får konsentrere meg om tida som kjem. Alle mulighetene som byr seg. Når eg er ferdig på jobb om dagane, så henter eg den minste i min kongelige famile i barnehagen. Utrykket "kongelige" har eg fra Tovepia. Synes det er et knakande godt utrykk. Han er berre 14 mnd og vi har faste rutiner. Når vi kjem heim på tunet, skal vi til ei blomsterpotte for å hilse på disse figurene. Påskepynten har liksom fått lov til å bli med heile sommaren her. Dei skal det klappes på og snakkes om både lenge og vel.
Så skal vi inn i kjellarstua og helse på dukkene og trykke på ei leikevaskemaskin. Den går rundt og rundt og lagar masse lyd. Kjempeartigt altså. Etter at vi har no kledd av oss, er det trappa opp og ned nokre gonger. Han er på "holde fingeren" stadiet endå. Du kor vi koser oss.
Og ein ting er viktig å ha i hus: Mariekjeks.

Handarbeid putlar eg sjølvsagt med ellers på kveldane også, men ikkje så mykje. Hoppar fra det eine til det andre og ingen ting blir liksom heilt ferdig. Det er lysta som bestemmer. Men no er symaskina komt heim igjen, så kven veit kva som skjer til helga.  

 Og så skal ein finne igjen det ein har rota bort. Merkelig altså, hadde det på hendene i går og la det fra meg på strykebrettet, men neste dag var det borte vekk. Jaudå det hadde berre hengt seg opp på noko som eg sveiv forbi med, men det tok lang tid å finne det igjen. Ein heil kveld:))
Det beste var å begynne å rydde, og då dukkar det som regel alltid noke opp. Denne gangen fant eg igjen tommelnåleputa mi. God å ha.
Ellers må ein jo nyte innkjøpte bøker og dei ligg på kø.

Ønsker alle ei riktig god helg!

Oi-oi. No fekk eg ein invitasjon på krabbe i kveld. Mmm det skal godt :))


5 kommentarer:

  1. Det må vere godt å ha symaskina heime att....;o)


    God helg med gode handarbeidsstunder!;o)

    SvarSlett
  2. Så söt och fin höstkomposition du har där.

    SvarSlett
  3. Hei du :) ah.. så herlig at jeg fant bloggen din. :D
    Så mye fint du syr...Nå har jeg sittet og tittet og lest. Kommer igjen for mere lesning og titting.
    Hilsen en syglad dame som også har småtasser på besøk titt og ofte.

    SvarSlett
  4. Hei.Ja koselig med de små.Savner jobben i barnehage.Kjempe fint du har sydd kjempe fine motiv.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Så herlige de er i den alderen !
    Det er som om hjertet smelter når de er på sitt beste! Herlig! Tenker symaskina har fått gå i gjenom i helga!!!!!...;)
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett