Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 18. desember 2011

Slapp av......

Når vi kjem ut i desember henger eg opp denne på kjøkkenveggen og den er nok meir viktig å ta ein titt på no når det berre er ei veke igjen til jul.
Mønsteret er fra Northern Quilts.
Om det hjelper skal være usagt, men eg prøver no :)
 Inn i mellom er det veldig godt å ha eit lite strikk. Her eit par tova vottar av Finull-rester.
No er det tid for årets skjeltemiddag! Gjestane kjem snart :)
Ha gode førjulsdagar!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er viktig å slappe av;o) Min er berre eit broderi og ikkje ferdig quilt enno....;o)

    God middag!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Det er godt det blir jul uansett..Nydeleg quilt, og gode vottar :)
    Takk for julehelsing, og fortsatt god jul :)

    SvarSlett
  3. Nydelige votter og herlig veggtavle!!
    Kos dokker!!

    SvarSlett