Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 24. februar 2014

Rosa vest i Alpacca

Rosa vest til prinsessa.

 Endelig er eg ferdig.


 Det har tatt sin tid. Tennisalbu og mønsterstrikking passer ikkje så godt ilag, 
men eg kom i mål og no er albuen mykje bedre.
 Det er omslagsvest med knytting bak.
Garn Alpacca
Pinne nr. 2,5
Størrelse 12 år
 I helga kom ho på besøk til meg og sjå kva ho hadde plukka i langs vegen :)
Eit mormor hjerte gleder seg over slike gaver.


Det er merkbart lysare dager no og eg ser fram til våren.

Ha ein god dag!

 








2 kommentarer:

  1. For eit flott flettemønster, og ein nydeleg vest. Og så flotte vårteikn du fekk hos prinsessa :) Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli favorittplagget til jenta! Nydelig vest:).
    Klem.

    SvarSlett