Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 30. mars 2014

Fleire korger og oppskrift

Fleire korger i lin!

Inni i mellom andre prosjekt, som tar litt tid å ferdigstille, er det kjekt å sy korger.
Kjekke presanger å gi bort. Her ser du nokre av dei eg har sydd no.

 Dei blir brukt til litt etter behovet. Telysbeholder, hårstikksamler, ordner på badet, brødkorger,
ja det er bare å bruke fatasien alt etter behovet..
No begynne det å tynnes i knappelageret mitt, så desse er nyinnkjøpte på Frøken Fryd i Florø.

Fann oppskrift på denne typen korger på  ein blogg, men finn den ikkje lenger.
Har laga meg eit notis, som eg gjerne deler.Eg syr den gjerne i andre størrelser også.
Det er berre å prøve seg fram.
Lykke til om du vil prøve deg :)











4 kommentarer:

  1. Så söta Dina små korgar blev, tycker jag.
    Snällt av Dig att låta oss se Din beskrivning på hur Du gjort dem.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Snygga korgar och precis som du skriver är de praktiska till många ändamål. Linnetyg är ju alltid en "HIT" och med så snygga knappar blir de något alldeles extra!!!!!

    SvarSlett
  3. Fine korger du har sydd. Lin er alltid fint.

    SvarSlett
  4. Å, er det slik du har laget kurvene! Kan tro jeg har studert bildene og lurt veldig på hvordan du har sydd de.
    Mange takk for at du deler:)
    Kurvene du har laget ser flotte ut, nydelige stoffer og pynt.

    SvarSlett