Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 16. mai 2014

Dagen før dagen....

Det er dagen før dagen

17.mai
Ein dag eg likar å feire
17.maisløyfene vart ferdige.
Dei har eg vevd med vanlig bandvev og bomullsgarn.
 I hagen blomstrer det og har tatt med nokre av dei.
Det er ein fryd å sjå kor det livnar til kvar år.
 Ikkje alle blomstrar kvart år slik som denne rodedenronen Edeweis, 
men har et vakkert bladverk. På baksiden er de brune nett som ruskinn.


Ønsker alle ein riktig god 17. mai!

4 kommentarer:

  1. Våren är i antågandee, även 17:e Maj. Så fina band du vävt.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Nydelege sløyfer :) Gratulerer med dagen.

    SvarSlett
  3. Så fine 17-mai bånd du har vevd. For mange, mange år siden vevde jeg bånd på båndvev. Jeg må kanskje friske opp hvordan jeg gjorde det, så kan jeg også lage meg så fine nasjonalbånd.

    SvarSlett
  4. Vel overstått 17.mai:) De flotte båndene fikk nok mye oppmerksomhet:)
    Nydelig vårblomstring hos deg:)
    Ser av ditt forrige innlegg at det nå nærmer det seg slutten på katteteppet ditt, jeg er så spent på å få se det ferdigstilt:)

    SvarSlett