Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 23. august 2009

Deilig dag

For en deilig dag. Skulle ønske den ikke tok slutt. Men nå har mørket senket seg og natten er kommet. Etter en deilig frokost, tok vi svigermor med på biltur. Kjørte langt opp i fjellet. Her vokste det blåbær og været var bare nydelig. 18 gr. vindstille og litt sol. Plukket det vi ville, drakk kaffi og svigermors nybakte kringle når vi følte for det. Vi glemte bare å pakke inn koppen med melisglasur og når vi kom hjem var hele vesken full av melisglasur innvendig. Tenk, da var jeg så heldig at det var min egen hjemmesydde veske og jeg viste at det bare var å gå å vaske den og så vil den være like fin. Er ikke vi quiltere heldige.

2 kommentarer:

  1. Ser du har delteke på same kurset som eg :)Den fargesamansetjinga var bærre lekker!

    SvarSlett