Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 29. mars 2011

Snart påske

Ja snart er det påske. Det er jo greit å begynne på fornyelser før en skal pynte, og nå har jo jeg begynt. Fant oppskriftene her . Du finner også mange andre oppskrifter på strikket påskepynt der.
 Disse arbeidene trenger ikke mye garn, så restegarn ble brukt. Likt og ulikt.
Da jeg kom hjem fra sykehuset, fikk jeg besøk av prinsessa m/fam og hun hadde bl.a. malt påskeegg til meg. 
 Jeg ble også overøst med blomster fra familie og venner. Tusen takk alle sammen. Denne buketten fra min mann vil jeg gjerne vise dere. Aldeles nydelig, og med en uforglemmelig deilig luktet av vår og sommer. Vi går jo en deilig tid i møte selv om all nysnøen vi fikk i helga ligger standhaftig. 
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Da er du sannelig ferdig pyntet til påske, supert!
    Så hyggelig med blomster, og når menn gir, blir jeg imponert, her er jeg ikke bortskjemt:O)
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett