Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 11. november 2011

Julesylte og leverpostei

Må berre vise dokke kva min kjære mann lagde forrige helg før vi går over i ny helg! Han er ein triveleg hobbykokk av beste slag. Sylta, eller sylteflesk som vi seier på våre kanter, blei laga på tradisjonelt vis av hovud. Eg tok ikkje bilde av den ferdige sylta, men han lagar lagsylte.
Etterpå lagde han leverpostei. Det kjem nok ikkje til å stoppe der kjenner eg han vel og det gjer eg vel :)
Eg skal bidra med mitt, så ei viss avbeidsfordeling har vi vel.....
Berre vi klarerå ete opp alt no når alle ungane har flytta ut av heimen :) Det er same utfordringa kvart år, så litt her og der vanker det jo, og ..... det ordnar seg.....alle ungane kjem jo heimom  :))
Eg har strikka ferdig to par sokker i heilt tradisjonell utgåve.
Her et par i Drops Delight.
Og så eit par i restegarn av Finull og Ullteppegarn.
No skal eg feste trådane på endå eit par. Bilde kjem ein annan dag.
I morgon er det Florø Husflidslags's tradisjonelle Julemesse.
Har du anledning til å ta turen innom, kan ein forvente seg ei triveleg stund.
Ha ein forsatt god fredagskveld!

4 kommentarer:

  1. Min mor lagde alltid dette selv, og hjemmelaga leverpostei er det beste av alt!! Ikke prøvd på det selv..
    Nydelige sokker, så fine farger!
    Nyt helga og lykke til på messe!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Eg ser at det blir god julemat hos dokke i år og;o)

    Tjukkelabbar er alltid kjekt å ha når gradene kryp nedover, slik sett har denne hausten vore noko rar.....

    God helg, vi snakkast gjerne..;o)

    Solklem

    SvarSlett
  3. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett
  4. Å, nå fikk jeg vann i munnen, dette ser deilig ut.
    Dyktig mann du har!

    Sokkene ser varme og gode ut.

    SvarSlett