Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 7. juni 2012

Litt meir frå sytreffet

Teppe mitt var jo i litt høstlige farger, så eg måtte ha med meg noke lyst arbeid også.
Så i tillegg til toppen til teppe, sydde eg sammen desse toalettmappene av jarekanter. Hadde gjordt litt før, så det var bare å sy i glidelås og sy saman sidene. Veldig kjekt når ein kan sluttføre noko. Har ei slik mappe sjølv og den er eg veldig glad i. Når eg ser på stoffene, kjem eg på kva anna eg har sydd av same stoffene:)
Kven som skal bli eigare av desse er framleis uvisst. Blir nok liggande i gaveskuffa på vent.
Kjekt å ha noko på lur :)
Dresdenplate er ein artig teknikk. Bladene har lagt ei stund og venta på å bli sydd saman. Tok dei med på tur og forsyne meg så fekk eg sydd dei saman også. Planen er at dei skal pryde framsida på puter til uteplassen. Må berre finne stoff til det.
I dag har vi fått likandes teperatur og mykje sol, om ikkje heile dagen. Er det sommaren som endeleg kjem? Hadde passa meg ypperlig.

Ynskjer alle gode sommerdager!

3 kommentarer:

  1. Kjempesøte mapper, smart måte å bruke jarekanten på.
    Putene kommer til å bli flotte, skjønne stoffer du har brukt.

    Nyt solen, og riktig god helg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine Sommermapper du har sydd....flotte farger. I ettermiddag har det vert sommer på Jæren. Ha goé sommerdager. klem

    SvarSlett
  3. Ja, dei er fine og sommarlege;o)

    Eg trur du vil finne stoff til putene, så dei kan få pynte uteplassen i sommar.

    Nyt sommaren!

    Solklem

    SvarSlett