Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 21. juli 2009

Kurver til ting og tang


Endelig er det ferie og første uka skal gå til kos med symaskin og videre arbeid på UFO-er. Her er to gaver jeg har ferdigstillt i dag. Ellers så holder jeg på å forberede meg på at minstejenta (19) skal flytte hjemmefra. En ting er alt som skal forberedes av ting og tang, men jeg skal også forberedes mentalt. Da de eldste flyttet, hadde jeg jo noen igjen, men denne gangen blir det bare oss to igjen. Heldigvis har en av døtrene mine m/familie bosattseg her og jeg kan kose med barnebarn når jeg vil. Forrige uke hadde vi besøk av den eldste med tre barnebarn. Det var et yrende liv her i huset. Masse gode minner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar