Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 18. januar 2011

Mug Rug, mine første....

Da har jeg sydd mine første Mug Rugs, og tror ikke det blir de siste.
Veldig artig, kjapt og lett å arbeide med. Og alle de rester en kan få brukt opp!!!
Det er første gang jeg prøver meg på sirkler. Gikk på kurs i fjor høst der dette var et alternativ i en modell, men prøvde det ikke ut. Kjøpte en bok og den har jeg kost meg med en stund. 
Utrolig hvilke effekter en kan få fem . Dette må jeg leke litt med.
Ha en riktig god uke!

6 kommentarer:

  1. Oi, dei var skikkeleg fine. Reine kunstverka :) Kjekt å sy noko som ikkje tek allverdens tid.

    SvarSlett
  2. Ritig så fine er dine Mug Rugs. Flotte farger og den "blomsten" var jo bare helt super ;o)

    SvarSlett
  3. Dei var fantastisk flotte :) Så kreativ og flink du er. Ha ei flott veke du og :)

    SvarSlett
  4. Hei.KJEMPE NYDELIG.Har ikke ord.Du er kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Mug Rugs`ene ble virkelig flotte! Nydelige farger og stoffer.
    Ønsker deg en fortsatt god uke,
    klem.

    SvarSlett
  6. Lekkre mug rugs :-)og du he en koselig blogg :-)

    SvarSlett