Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 1. oktober 2011

Strikkekjole til prisnsessa

No er endelig kjolen som eg har strikka til prinsessa ferdig. Ho har prøvd den undervegs, men ikkje etter at den blei ferdig montert. Er no litt spent på korleis den tar seg ut no.
Den er strikka i Mandarin Petit og mønsteret fant eg i Hjemmet.
Sist vi hadde samling i gruppe Sjeive Sting, fekk vi alle ei utfordring. Vi skal lage noko vi har bruk for, men har lov til å supplere meg egne stoff. Her er stoffbitane eg fekk. Lenge sida eg brukte slike fargar, men den eldste delen av lageret inneholder meir enn nok. Ideane har sakte, men sikkert ,dukka opp. Vi får sjå..... 
 Høsten er sanke og lagringstid. I går kveld prekiverte husbonden  7 kg. grønne tomater. Noke blei sylta ilag med løk og her nokre glas med bitre og salta tomater lagt i lake. 
 Dagens blomst må bli denne nydelige rosa.  Den står litt lunt i ei potte på tunet.
Ønsker alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar