Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

torsdag 12. april 2012

Påskestrikk

Då er påskeferien over og første arbeidsveka er også likeså. Det blei lite sying, mest familiekos og litt småstrikk. Nokre småturar her og der for å besøke mennesker eg set pris på. Akkurat slik som eg ynskte meg.
Hadde litt restegarn frå mariusgensere og lagde to pannebånd. Dei er allereie tatt i bruk av nye eiere.
Et par pusvarmere i alligatormønster.
Garn: Soul fra Dream Line. 
På ein av påsketurane tok eg dette bilde.
Utsikt frå Kvalheimsfjellet mot sør. Midt i mot Hendanes fyr. Bremangerlandet lengst vekke til høgre i bilde.
Lenger ut på fjellet står det 13 vindmøller. Det foregår mange debatter her i distriktet om fleire vindmølleparker. Veit ikkje riktig kva holdning eg skal ha til det. Det er ikkje pent i vår vakre natur, men har vi plass til det likevel. Naboane var plaga med støy frå dei.
Kva synes du?
Ynskjer alle ei riktig god helg!
Og sjølvsagt har eg lagt opp eit nytt strikk :)

4 kommentarer:

  1. Nydelige pannebånd og pulser!
    Når det gjelder vindmøller er jeg klar: hører ikke hjemme her i det hele tatt!! De koster mye å sette opp,og gir ikke tilbake det som man tror i det hele tatt! Stygt i landskapet er det også..
    men når det er sagt: Ha ei rikitg god helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så flott strikk;o)

    Vindmøller er vindmøller og meiningane er vel der som med alt anna; varierande og mange.....

    God helg og strikkekos til deg!

    Solklem

    SvarSlett
  3. God helg til deg. Kos deg med strikketøyet. Det var eit nydelig påskestrikk du hadde. Pulsvarmerene var bare lekkre. klem lilla dør

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for sist. Det var SÅ hyggelig å få besøk av dere i påsken:)
    Så mye flott du har strikket i påsken, pulsvantene er skjønne!

    Ha en koselig helg!
    Klem.

    SvarSlett