Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 30. april 2012

Vårduk....en UFO mindre

Som tidligere nemd, har eg tenkt at UFO-lageret skal slankast. Gleder meg egentlig til å få mange av dei ferdige. Dei som liksom har noko vårleg og sommerlig over seg, står for tur.
Denne duken har blitt ferdig idag. Det var bare litt broderi og applikasjon igjen.
Broderi og applikasjonen er hentet fra hefte til Fine Sting.
I dag har det vore ein aldeles nydelig dag igjen, og vi har inntatt uteplassen for fullt.
Kjøpte tidligare i vår, dette etasjefatet og telysholdere, med tanke for å bruke her på uteplassen.
Det gjenstår å bake.
Har også kjøpt kopper og tallerker frå PIP home. Liker dei rosa best, 
men har også kjøpt nokon blå. Sommerfuglene har jeg funne i hefte Våren med nål og tråd fra Fine Sting.
Værmeldingane er fortsatt gode og er heilt klar for nok ein dag på uteplassen.
Ha ein god kveld!

7 kommentarer:

  1. Ååå så masse fint du har kjøpt deg. Og den duken var berre so fin.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine duk og koppar. Ny møbler og? Var fine dei og, kos deg i vårsola. Klem frå London ,vert lite blogging i dei siste dagane.

    SvarSlett
  3. Flott duk som passa godt til fint kaffisett. Ser ut som ein koseleg uteplass. Kos deg i desse flotte vårdagane.

    SvarSlett
  4. Nydelig sommerduk som passer perfekt til dine nye kopper.

    SvarSlett
  5. Utrolig flotte duker :-) Lekre farger til sommerbordet. Slanke UFO kassa ja...Huff, jeg orker ikke engang åpne lokket der enda :-) hehehe...

    SvarSlett
  6. Kjempefine vårduker du er blitt ferdig med. Tenker det er en god følelse ja. Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett