Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 19. september 2009

Fra min høsthage

Det er lite tid til quilting denne uken. Hadde en tur ut i hagen tidligere denne uken og fant noen planter som jeg vil dele med dere. Jeg er ikke sikker på alle navn, men tro dette er en flekkhjortetrøst. Det står at den kan bli opp til 2 m, men min er i alle fall 3,5 m.



















Har flere Alunrot, men denne har de fineste høstfargene. Ønsker alle en god helg. Min skal tilbringes i sekreteriatet på KM i friidrett. Kanskje jeg får ta fatt i nål og tråd igjen på mandag.

3 kommentarer:

  1. Takk for koseleg kommentar i bloggen min. Det er alltid kjekt å bli kjent med nye bloggarar. Ser du lagar mykje fint, og har mange fine bilete frå hagen din. Legg meg til som følgar eg. Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  2. Hei.Nydelige bilder fra hagen din.Håper att du får en fin helg å att du får tid neste uke til mere håndarbeid.Bodil B....

    SvarSlett
  3. Nydelege hagebildete;.) Nål og tråd blir det nok tid til i veka som kjem, det er eg sikker på!

    SvarSlett