Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 26. desember 2009

Sydd i siste liten


Alltid litt herlig hektisk før jul.Tre slike sett à 10 glassbrikker m/oppbevaringspose ble ferdigstilte bitte lille julaften, pakket inn og gitt bort som julegaver. Nissene måtte hjelpe til så fotografering kunne gjennomføres. Lys var det lite med, men ville nå dele de med dere likevel.





Det er nå 2. juledag og dagen går mot slutt. Har hatt huset fullt med julegjester, servert alt hva godt vi har i hus og ute laver det ned med nysnø. Julestemingen er helt på topp. Barn og barnebar har laget snøborg med lys til oss, og den skinner ennå. Ha en fortreffelig julekveld.


P.S.Alt julegotteriet vi kjøpte i Tyskland har hittil smakt til forventningene. Herlige og spennende.D.S

3 kommentarer:

  1. Hei.Så koselig med hytte med lys.Sitter nå å koser meg med strikking.Symaskinen min datt sund rett før jeg dro hjemmende fra så den må inn på reperasjon så måtte ta inn den gammle symaskin så får hålde meg til strikking å hekling en stund.Ønsker deg og dine en riktig fin Romjul.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Så flotte glasbrikker, og så smart med oppbevaringspose til dei. Ha fortsatt ei fin jul :)

    SvarSlett
  3. Eg ser at du har hatt ein svært god dag!
    Det er aldeles nydeleg med snøen som har kome, håpar at det varer ei stund;o)

    SvarSlett