Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 23. mars 2010

Pakke i posten og ...

Se hva som kom i posten til meg. Var så heldig å bli uttrekt som heldig vinner hos Bodil Hobby og Foto. Den inneholdt en herlig brødkurv i påskegult. Tenk da har jeg ny brødkurv til påske, deilig te, servietter og teklype. Da er jeg nesten klar for påskeferie. Nå er det opp til meg inne 365 dager å lage til konkuranse. Skal komme tilbake til det når jeg er klar.

En venninne var innom med en deilig rynkeprimula. Elegant hva?

Og ute er snøen begynt å bli borte. I et av bedene mine kunne jeg se at mine bergfruer har overlevd vinteren. Lykkelig var jeg. Alltid spennende å se hva som har overlevd.

Mitt symysterium begynner å ta form...... Håper jeg kan presentere bilde av et ferdig produkt senere denne uken.

Ha en god kveld!

5 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Bodil lager så flotte kurver, jeg har en for jula;)

    Prosjektet ditt ser flott ut, spennende!
    klemmings;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det var flott korg...so kjekt å vinne slike fine ting.
    Eg har òg nett vunne...og var litt uskker på dessa reglane.....flott at eg fekk vite det no....also innen eit år skal ein lage til ny konkuranse.
    God onsdag!

    SvarSlett
  3. Her er det vår og påske;o) Det blir kjekt å sjå mysteriet ditt når det er ferdig, du har nokre nydelege stoff og fargar ser eg;o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott premie. Vår- mysteriumet ditt ser flott ut. Nydelige farger som gir riktig god vårstemning. Rynkeprimulaen var også flott:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Flotte korger Bodil lagar, og så heldig du var som vann den! Herlege fargar på symysteriet ditt. Ha ei fin påske :)

    SvarSlett