Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 24. april 2010

Forsettelse sirkelpung

Lørdag er en dag da jeg ønsker å utrette mye. Etter morgen trening, måtte jeg en tur på byn å skaffe meg div. B.la. kjøpte jeg nye seler til bunaden til min mann. Det er ikke noen spesifikke seler til bunaden hans, så jeg kjøpte Tyrihans sine.
Så til sirkelpungen. Jeg klarte ikke å holde meg til en, det var så mange rester at jeg har laget til  tre stykker. Det blir nok flere. Her ser dere de tre første:




Variasjonen i fargene er det iallefall. Da er det bare å begynne på glidelåsene, vist jeg har.......

God helg!

2 kommentarer:

  1. Desse blir flotte!
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Hei.Disse sirkelpungene ser virkelig fine ut.Nydelig.Fine farger.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett