Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 27. april 2010

Sommerveske

Årets første sommerveske er ferdig. Dette var tema på forrige møte i quiltegruppa.
Vesken inneholder selvsagt nødvendig glidelåslomme.
Har vært en tur til Bergen i ettermiddag. Hadde en kosestund i lag med studenten. Hun ønsket seg flere pulsvarmere, så jeg kjøpte noe deilig alpakkagarn. I tillegg handlet jeg dette MariMekko stoffet, som trolig også blir en veske. Alt handlet på Husfliden Bergen AS.

Ønsker alle mine besøkende en fortsatt god uke!

3 kommentarer:

  1. Lys og lekker sommarveske. Og MariMekko stoffet ver kjempefint, blir nok flott veske av det.

    SvarSlett
  2. Fin sommarveske.
    Flott stoff,blir stilig veske av dette.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Så flott sommerväska. Fick en idé...har lite "tidningstyg" kvar efter att ha sytt duk och brikkeduker. Trevlig blogg.

    SvarSlett