Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 23. oktober 2012

Stor og liten, kjekt å ha

Mamma eg har lyst på ein stor pose og ei lita sminkevæske.
Klart mamma syr.
No fekk eg endeleg brukt ei remse frå ein løpar.Har hengt på syrommet i tre år. 
Posen har rynkelukking.
Den store posevæsken måler 43cm i høyden
Sminkepungen blei nesten lik den eg sydde for nokre dagar sidan,
har rynket den litt meir inn og så fekk den også litt ekstra blonde på kanten øverst.  
No seier værmeldingane at vi kan få snø dei nærmaste dagane.
Eg gle meg ikkje :(

3 kommentarer:

  1. Jentene er heldig som har så flink mamma:)

    Herlig sminkepung med fine detaljer, og tøff pose.

    SvarSlett
  2. Nei snø blir litt tungvint. Så flott den posen og smenkeveska ble. Helt topp med sånne poser.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så vackra tyger Du har valt när Du sytt påsen och toalettväskan, tycker jag. Det var kul att se.

    Dollandesign

    SvarSlett