Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 13. mai 2013

Vel heime etter gode dager i Berlin

Vi har hatt gode dager i Berlin. Våren var kommen og blomstringa var ein nytelse.
Det å kunne kaste jakka og kjenne på varmen......det er jo det vi lengtar etter....eg har tjuvstarta :)
Sjølvsagt blei det mykje omkring Murenog det vart mykje ettertanker.
Mange plassar var det markert over gater og plener kvar den hadde gått.
Enkelte rester var bevart

Det var imponerande kor mykje som er renovert/bygd nytt.
 Her var det stor aktivitet og det kan ikkje være ledighet innan byggfaget. Kranane stod nærmast i kø over byggeplassane.
Nytt og gammalt gjekk hand i hand.

Vi fekk med oss mykje og min gode mann la velvillig i vei i lag med meg, for å finne ein  quilte/handarbeidsbutikk eg fant på nettet. Vi har bedre butikker her heime, men litt handel blei det.
Prisane var mest som heime, men ikkje på utstyr, her var det litt å hente.
Har ingen planer for bruken, berre kjekt å ha.
 
 No ventar eg på varmen her også 


4 kommentarer:

  1. Berlin er ein jille by. Kjekt du har hatt ein kjeke tur. Eg savna deg på fredag då sjeivesting var samla:).

    SvarSlett
  2. Koselig å ta en tur utenlands før en legg seg. . . .Og jeg har aldri vært i Berlin så takk for turen og titten . Og litt må en jo handle når en først er der sjøl om vi i Norge er bortskjemt med utvalget i lappebutikkene. Ser det ligger noe lilla bak der, både bånd og stoff, og det hadde sikkert jeg kommet til å kjøpe og, det var fint det du hadde handle.

    SvarSlett
  3. jeg var i Berlin før muren falt. Da var det stor bevoktning langs muren. Godt den er vekke. Berlin er jo en flott by da. masse flott å se der.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er kjekt å være på tur, og din ser ut til å ha vært både hyggelig og nyttig.
    Er det veskehank du har kjøpt? Skal bli spennende å se hva du lager:)

    SvarSlett