Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 3. mars 2014

Mange vesker kjekt å ha......

Ruska litt rundt på syrommet mitt ein dag 
og her fant eg ferdigklipt stoff og ferdigsydd glidelåslomme til ei veske.
Kjekt å finne seg ein UFO i ny og ne. Det manglar i alle fall ikke på dei.
Bestemte meg for å ta fatt der eg slutta og sjå no er den ferdig.



Litt pynt må ein jo ha :)
Fant ein emaljert beinknapp på lageret
Glidelåslomme har eg sansen for.
 Og då er den klar til bruk :)

Ha gode dager!

7 kommentarer:

  1. Rart det der! At en aldri får nok vesker! Flott ei du har sydd! Og kjekt med en UFO mindre!

    SvarSlett
  2. Så nydeleg og praktisk :) Likte så godt stoffet. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Veldig fin veske du har sydd!

    SvarSlett
  4. Kjempefin veske! Jeg liker veldig godt stoff med skrift på, og dette var skikkelig tøft!

    SvarSlett
  5. Da har du vårens nye veske klar:) Den ble kjempefin, og knappepynten ble prikken over i ' en.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Din nya väska är underbart vacker, tycker jag. Och jag håller med Dig att just den knappen blev en fin effekt!

    Dollandesign

    SvarSlett