Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 10. oktober 2009


Mitt Julemysterium er ikke i rute, men jeg henger med på mitt vis. Dette er spennende. Hadde ikke gjettet på flygende gjess. Har aldri sydd de med denne teknikken, så artig å lære. Denne helgen går jeg på kurs i paintstick med AnnAKa, og det er så kjekt. Vi storkoser oss skikkelig, og i kveld har vi vært ute og hatt oss en bedre middag. Gleder med til morgendagen. Her ser dere også mitt første paintstick produkt. Ønsker alle en god helg.



2 kommentarer:

  1. Hei.Det nederste var virkelig nydelig.Hvordan får dere det så fint...Så fine farger..Det prosekte ditt ser også fint ut Skal bli kjekt å se ferdig...Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil

    SvarSlett
  2. Så flott resultat av paitstick. Håper det kommer flere bilder.

    SvarSlett