Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 19. februar 2012

Englevotter

Eg er no slik at eit strikk er godt å ha, (kanksje to) og vottar er tingen i desse vintertider.
Mønster til desse Englevottan kjøpte eg på nettsida hos Muffins Verden
Design: Jofrid Lindvik
Garn: Rauma 2tr Gammelserie Strikkegarn
Pinner nr. 2,5 mm

Har no prøvd å slå av ordrebekreftelse og åpna for anonyme kommentarer. Vennligst gi meg tilbakemelding om det funker.
Ynskjer alle ei god veke!


14 kommentarer:

  1. Vottane vart kjempefine.
    Åshild

    SvarSlett
  2. Skikkelig flotte votter!

    SvarSlett
  3. Englevotter må jo være det "hotteste" i disse dager:O)..skikkelig fine!
    Ha ei god uke, klem fra mæ;)..og jeg ser ingen vanskelige bokstaver..:O)

    SvarSlett
  4. Og ingen ordrebekreftelse:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fine votter du har stikket! :O)

    SvarSlett
  6. Nydelege vottar du har strikka. Varmar godt på kalde dagar.

    SvarSlett
  7. Flotte votter ! Veldig kjekt at vi anonyme kan få vere med og :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  8. Flotte vottar! Gillt med strikk og :)))

    SvarSlett
  9. Stilige vottar - ser verkeleg flotte ut! Blei brotet ok?

    SvarSlett
  10. Helt underbart vackra vantar!!!

    SvarSlett
  11. Oj. Her var det en som er flink til å sy.Masse flott å se i din blogg.Ble følger jeg.
    Klem

    SvarSlett
  12. ÅÅÅÅ så nydelige votter...har ei datter som e veldig opptatt av engler, de der hadde vært noe for henne...Hm, kanskje bestille mønster eg og...

    SvarSlett
  13. Fine vottar - Jorid sine mønstre er så flotte i streken.

    SvarSlett