Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 10. februar 2012

Testen forsetter del II

Her kjem forsettelsen. Har satt sammen blokkene slik eg vil ha dei.
Muligheitene er fleire, det er bare å prøve seg fram.
Når eg legg alle fire rutene sammen blir det slik. 
(Beklager den blasse bildekvaliteten.)
No har eg jo skjønt korleis eg kan forandre uttrykket ved valg av fargar i rutene. Sjølvsagt har eg no lyst å begynne på nye ruter med heilt andre farger. Likevel, det hadde no vore kjekt å bruke denne prøvelappen til noko og sidan det er mykje rosa, har eg no tenkt mitt.
Forsettelsen kjem neste veke.
Denne helga blir det lite sying, tre kongelige prinser og foreldre kjem på helgebesøk. Det blir livat i heimen :) Gleder meg så mykje som berre ei mormor kan gjere.

Ha ei riktig god helg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Nydelig teppe;-))
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flott det blir!

    Kos deg godt med småprinsene:)

    SvarSlett
  3. Det blir lekkert, og så flotte punger under her!
    Kos deg masse i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se det ferdige produktet! Smart måte å lage blokker på!

    SvarSlett