Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 25. februar 2012

Toalettveske, strikkepose og trekantpung

En niese fylte år her om dagen. Sydde henne en toalettveske. Eg likar å sy toalettvesker og har mange rundt meg som ynskjer seg det og. Ikkje for det at dei ikkje har fått  før, men behovet endras seg eller
det er veldig greit med litt fornying også. Har bare 8 nieser, 3 døtre, søstre, svigerinne og noen herlige veninner. Er det rart at jeg trives med å sy toalettvesker, mapper og punger. Det er alltid nokon som ynskjer seg eit kvart.
Denne er sydd etter samme lest som de har sett før.
Bunnen fekk eit mørkere stoff. Quilta det litt for å få litt meir hold i den.
Det var jo meir igjen av testblokkene mine, og sydde like godt ein strikkepose.  
Bruker jo litt tid å kikke på nettet og her ein kveld fann eg oppskrifta på denne. Tenkte litt på alle dei stoffene eg har med friske farger. Så blei denne til då. 

No er snøen i ferd med å forlate oss og det har nesten vært vårlig idag. Det er lov til å håpe :) sjølv om vi skriv februar.Mars er ofte ein snørik måned her på desse kanter, men kanksje "snødryssaren" hopper over oss i mars. Eg må no berre tilstå, eg ser fram til våren no.

Ynskjer alle god helg!


11 kommentarer:

  1. Oja meg, så mye lekkert! Dine nære blir nok glad når pakker pakkes opp! Nydelig alle tre pungene du viser her!
    Nyt helga videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så mykje fint! Toalettvesker er alltid kjekt og du hadde mange å sy til. Go' søndag ;O)

    SvarSlett
  3. Så mycket läckert du sytt!!

    SvarSlett
  4. Her var mykje fint. No fekk eg lyst å bruke dagen ved symaskina. Kjekt å gje slike presangar når ein òg veit det er på ønskelista. Her er der sol og fint i dag. Snø har vi nesten ikkje hatt i vinter, og no blomstrar snø- og klosterklokker i hagen. Vel tidleg kanskje, men ikkje mykje å gjere med det. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  5. Så fine dei er. Likte kjempe godt alle tre...... Heldige dei som får slike fine gåver. Ha ein fin søndag. Håper dokke har like fint ver heime som eg har her på Jæren. klem

    SvarSlett
  6. Din niese er heldig som får så lekker mappe!
    Liker også godt de to andre, fine stoffer og farger.

    Klem.

    SvarSlett
  7. Så flotte pungar! Heldige dei som får desse.

    SvarSlett
  8. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    SvarSlett
  9. Hei Kari, gå inn på linken til Ingrid, der er det gode tips!

    SvarSlett
  10. Så nydelege ting du har sydd, og så fine fargar. Flotte englevottar du har strikka og.

    SvarSlett
  11. Kjempefine poser/vesker/punger du lager;) Passer godt med både duse og skarpe farger;)

    SvarSlett