Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 4. april 2014

Strikkeveske eller handarbeidsveske

Strikkeveske eller handarbeidsveske

Ja desse veskene kan vel brukes til kva som heldst, alt etter behov og lyst.
Har altså dykka i restekassen igjen.
Den er langt frå tom og eg held på med same posen endå.
Og slik vart det denne gangen.

 Våren er komen her på våre kanter og fuglane syng ute. 
Det måtte berre bli ein på syrommet også.
På baksida fekk eg lyst på fleire blomster.



Alt er frihåndsquilta. Egentlig oppvarming til eit større prosjekt.
God helg!

9 kommentarer:

  1. Kjempefin! Dei er artige å sy:) go'e helg Ksri. Klem

    SvarSlett
  2. Den var fin. Slike vesker er brukandes til mykje. Har planar om å sy noko i liknande størrelse til ei gave. Men kvir meg litt på quiltinga.. det er so lenge mellom kvar gong eg gjer det, at eg gløymer det ut..

    SvarSlett
  3. Har kommentert frå dotter mi,Sandra Stølen, sin konto i kveld.. Jaja, slik går det når eg ikkje ser kva side eg er inne på :-)

    SvarSlett
  4. Det var en jättesöt necessär du sytt!

    SvarSlett
  5. Vesken ble nydelig med den skjønne fuglen og blomsterkvisten.
    Felles venn av oss fortalte at du også var på quilteutstilling i dag. Lette etter deg, men du var nok reist like før vi kom.

    SvarSlett
  6. Så vackert det var med den svarta siluetten av en fågel på Din handarbetsväska, tycker jag.

    Dollandeign

    SvarSlett
  7. Så flott veske med lekker dekor.
    God påske

    SvarSlett
  8. Og den veska har fått ein veldig glad eigar:) God påske!

    SvarSlett
  9. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett