Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 11. april 2014

Tvebandsstrikking

Tvebandsstrikk

Det er alltid artig å prøve seg på nye teknikker.
Denne gangen var det tvebandsstikking.
Med denne teknikken får ein eit fastere produkt enn med vanleg 
strikketeknikk og så er det dobbelt.
 Dette er egentlig vrangsiden. 
Ein tvinnerer trådene på vrangen, men eg kjem til å bruke denne sida som retta,
 då eg synes den er mest dekorativ.

 På retta ser det slik ut.
Altså kan ein bruke dei på begge sider med kvar sitt uttrykk.
 Liker pulsvarmere i denne størrelsen, og pulsvarmere, det må eg berre ha :)

Kanskje har du litt opplysninger å dele med meg om korleis produkter med denne teknikken har vore brukt opp gjennom tidene??

Ønsker alle ei riktig god palmehelg!


5 kommentarer:

  1. Å såå fine pulsvarmere! Jeg strikker ikke med det er sikkert noen som vet noe om teknikken.

    SvarSlett
  2. Spennende strikkemetode! Pulsvante ble flotte, og ekstra varme kan jeg tenke meg.
    Kan ikke hjelpe deg med opplysninger om tvebandstrikk, har ingen kunnskaper om emnet.
    Fortsatt god påske til deg og dine:)

    SvarSlett
  3. så fina pulsvärmare, jag tycker också att baksidan är "finare"
    Vet inte något om tekniken, men fint är det.

    SvarSlett
  4. Dette ser veldig spennende og flott ut! Kan ingen ting om denne teknikken men kunne virkelig tenkt meg å lære. Ha en fin dag i den flotte naturen omkring deg!

    SvarSlett
  5. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett