Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

tirsdag 1. april 2014

Veving av etuier

Vevgruppa i Florø hadde eit minikurs på Årsmøte for Sogn og Fjordane Husflidslag.
Tema: Veving av mobiletui
på pappmaler
Testing av maler og garn til renning og innslag blei testa.
Her er det brukt Vamsegarn både til renning og innslag.
Den fletta pynteremsa er av Eskimogarn.
For at utside og innside ikkje skal tove seg ilag, har eg festa ein plastpose inni.
Toving er spennande
Fleire modeller og garn blei testa.


 Denne modellen har P3 strikkegarn til renning og Eskimo til innslag. Strikkegarnet tova ikke så mykje som vamsegarn og følte eg hadde litt meir kontroll for:

Toving er spennande. Eg brukte vaskemakin og 40gr.
Like spennande kvar gong. Den mørke modellen passet akkutat til min Iphone 5.
Samme malen blei brukt til begge modellane.

Til lukking har eg brukt borrelås.
Dette er ein aktvitet som passar godt i lag med barn f.eks.
Ein kan lage etuier eller vesker til det som den passer til nå ein ser resultatet.
På kurset lagde dei seg mobiletui, strikkepinneetui, handarbeidsveske osv.
Lyke til om du vil prøve deg!



3 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt, dette!
    Mobilhusene ser flotte ut:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Morsomt å se at mobiletuier også kan lages i denne teknikken.
    Mange fine modeller.

    God helg:)

    SvarSlett
  3. http://quiltoghagetaus.blogspot.in/2014/04/strikkeveske-eller-handarbeidsveske.html?showComment=1436179535502#c2210231732828335135

    SvarSlett