Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

mandag 21. april 2014

Påskeslutt

Påskeferien er over og vi har hatt mange fine dager.
Vi har tilbrakt dagene mykje ute i det fri med tur i skog og fjell.
Her eit bilde frå Nordfjord, der vi tilbrakte ein del av påska.

 
I det varme vårværet, begynte frukttrærene å blomstre. Her eit plommetre.
Det er altfor tidlig og fruktdyrkarane var ikkje glad for det.
 Primulaene blomstret både i hagen og ute i utmarka.
Dei gule, som er viltvoksende, kalles både kusymre og busoleie alt etter kvar du kjem frå.
Og heime på tunet har eg kjøpt meg ei ny potte som eg har fylt med stemor.
No seier eg takk for herlig påskeferie og gjer meg klar for ei ny arbeidsveke!

2 kommentarer:

  1. Så heldige dere var! Her fikk vi en dag med sol og bittelitt varme, 1. påskedag. I skrivende stund snør det, men heldigvis smelter snøen på vei mot bakken. Inne er det godt og varmt og med strikking, søm, god bok og glovarm te, er kvelden berget..

    SvarSlett
  2. Underbara vårbilder du bjuder på, ni har ju nästan sommar redan!!!!! Här i Vasa i Finland har vi låååångt kvar innan körsbärsträden blommar!

    SvarSlett