Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

søndag 18. april 2010

Har vært på tur....

I helga har jeg vært på regiontreff på Sandane for quiltere i Sogn og Fjordane. Gloppen Quiltelag stod for arrangementet og vi hadde en flott opplevelse. Det er utrolig flott å møte så mange med felles interesse. Mange fine arbeid var utstilt og jeg har tatt mange fine bilder, men har bestemt meg for at det opp til hver enkelt om de skal legges ut på nettet. Jeg samler de til inspirasjon i mitt private album. Mange herlige butikker og litt handel ble det på meg også. Har ingen bestemte planer for innkjøpene.


På Nordfjordeid var det salg på garn og siden ett nytt barnebarn er på vei kunne jeg ikke la være. Må bare strikke ferdig ett par barnesokker, et sjald og et par tøfler før jeg begynner på noe nytt. Til sjaldet har jeg forlite garn. Babysokkene begynte jeg på i helgen. Tøflene begynte jeg på i forrige uke, men var ikke noe å ta med seg til helgearbeid.

Sist helg var vi så glad for alle vårtegn, men denne helgen kom vinteren tilbake. Dersom dere ser godt etter, så står det noen påskeliljer og blomstrer.
Ønsker dere alle en god uke!

3 kommentarer:

  1. Ikke aalltid man har planer for det man kjøper,men sannelig var det mange fine blonder og stoffer! Så det inspirerer nok til noe fint;)
    Ja, været er ikke til å tro, og det skal jo vare!!
    Uansett, ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så mykje flott du har kjøpt. Godt å ha litt å ta av når inspirasjonen kjem. Ser fram til å sjå kva du lagar av det. Så får vi håpa at våren kjem snart! Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Åhh, eg gleder meg til å komme heim;o)
    Kanskje eg kan få kikke både på kjøpet og bildene;o)

    Ha ei god veke!!

    SvarSlett