Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

onsdag 19. mai 2010

Jeg vant, min lykkedag :)

Jeg vant, jeg vant. Det har vært trekning hos Ritashandarbeid og jeg var den heldige vinner. Ta en titt på bloggen hennes. Den er vert et besøk. 
Vi har nydelig vårvær og jeg klarer ikke å sitte inne etter en lang dag på jobb innendørs. Har tatt et tak i hagen. Høsten var jo i våteste laget og hagen fikk styre seg selv. Dette har jo resultert i at det er rikelig med ugras, og i kveld har jeg rensket  mange bytter og det kommer seg.
Flere og flere planter kommer i blomst


Skulle ha quiltet en løper, men i kveld blir det sikkert bare noen runder med strikketøyet.
Ha en fortsatt fin uke.

5 kommentarer:

  1. Tror det er flere som har brukt dagen i hagen, og det er trivelig når man først får tatt det grøvste;)

    Ha fine dager videre og klem;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med premie, og kos deg i hagen :) Klem

    SvarSlett
  3. Heldig grisen som vart vinnar. Eg og har holdt på ute i hagen dei siste dagane. Så her og minkar det på ugraset.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vinnarlukka og "signe arbeidet";o) Eg har så smått starta å luke, men det vil ta litt tid.... MEN i år kan eg klare å gjere det, det tek berre litt lenger tid enn vanleg....;o) Nyt dei flotte dagane i sola!

    Solklem;o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med premie!
    Jeg er også mye ute i hagen for tiden. Holder på i dag også, men så kom det en regnskur som jaget meg inn...
    Ønsker deg ei riktig fin pinsehelg!

    SvarSlett