Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

lørdag 5. mars 2011

VM strikk

Selvsagt må man ha et enklet strikk for hånd, når en skal tilbringe mange timer foran skjermen. VM-sendingene fra Holmenkollen har jo vært av ymse kvalitet, men i dag var det fantastiske bilder og Therese var helt rå.
Et vennepar av oss ble nylig besteforeldre til en prinsesse, og da var det ikke vankselig og legge opp noe i rosa. Det ble en selekjole med labber til.
Har ikke brukt noe bestemt mønster, men har kikket litt her og der for å se litt på maskeantall ved opplegg og lengde på skjørtet. Selene er strikket ekstra lange slik at kjolen kan vokse i lag med prinsessen. Nå må jeg bare innhente adressen og få den sendt.
Nå har jeg lagt opp en Marius-genser på pinne nr. 2,5 til et av mine barnebarn og den varer nok hele VM for skiskyterene også. Håper det ikke blir alt for spennende. Kan lett resultere med hullrand.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

5 kommentarer:

  1. Nydelig antrekk til en liten prinsesse!!
    Kos deg videre med strikk og TV, sannelig er det mye å følge med på:)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Søt kjole og sokker til den lille prinsessen!
    Bokomslaget fra forrige innlegg ble riktig flott.

    Ha en strålende søndag,
    klem.

    SvarSlett
  3. Å, for eit søtt antrekk til ei lita prinsesse :) Jammen er ho heldig som får det. Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  4. Du verden for en flott blogg du har. Denne kjolen var superfin.

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe søt.Nydelig.Regner med prinssea blir kjempe fin i det.Riktig søt.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett