Velkommen til bloggen min og vil du legge igjen ein kommentar eller helsing, set eg stor pris på det.

fredag 30. november 2012

I denne søte førjulstida

Det er no kjekt å kjøpe noko til seg sjølv òg no i førjulstida.
Har leita lenge etter dette settet og no har butikken Lille Marked i Florø tatt inn varer fra denne leverandøren.
Settet heiter Fiducia og er fra Kähler.
Forrige helg var eg på Værlandet og her var det julemesse.
Det var eit variert utvalg av handlaga produkter.
Eg kom ikkje tomhent derifrå.
Desse englane frista meg veldig, men det vart ein vevd løpar, økoligsik krydder og litt anna.
Julemessa blir arrangert i ein gamal byggning som dei kallar Floren. Trur det har vore ein fjøs, der det opprinnelege reisverket er tatt godt vare på.
 Det var så kjekt og stemingsfult heile huset og dei hadde pynta så ein fekk rette julestemninga.
Garderoben også:)
Skal tru om ikkje det blir ei messe å besøke denne helga også.
I morgon skriv vi 01. desember og då skal eg ta fram julegardiner og adventspynten.
Gle med som ein unge:)
Ønsker alle ei god adventshelg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar